22.03.10

eesmärk: parandamine 1

juhe muusikakeskusest diivanini oli liialt lühike ning mõistagi tõmbasin hämaras liikudes selle õnnetult puruks. õnneks arvuti audioväljund ei kannatanud ning filmiõhtu huvides tegin kiire paranduse. (igal juhul tasub juhtmeid ja elektroonikat korjata. kahepealine 3,5mm stereojuhe on pärit varemmainitud kooli arvutikola hulgast.)
hommikul nokitsesin juhtme stabiilsemaks ja praktilisemaks. üks ots (roosa) jäi tulevikku ootama ning roheline läks käiku vajaliku juhtme parandajana. sättisin, et parem ja vasak kanal ikka klapiksid, selle kindlakstegemiseks on mul ehitatud led-lambi, juhtmetest ja patareist "juhtivuse indikaator" : D ning pärast tinutust kuumutasin termokahaneva toru ka ümber.
lisaks pikenes audiojuhe pool meetrit. enam ei viitsi küll ära lõhkuda.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ma panin oma rotinäritud rooli juhtme tagasi kokku, aga pedaalid ei töötanud enam. erinevalt sinust ostsin ma uue rooli. tunnen end kahel otsal põlemas.

zuks ütles ...

kui just rooli ära ei visanud, siis soovitan uuesti proovida.
või siis laiali lammutada ning ämblikrobot ehitada vms.

wuulen ütles ...

tegelt, zuks, kui ilmad ilusaks lähevad ja rattaga sõita saab, siis ma toon sulle rooli tagasi, kui sa just ise seda enne tagasi ei viia.

zuks ütles ...

ma ei leia kasutust ehk.
ei tea kui tõenäoline on, et hakkan ühtäkki rallimänge kütma.
mingit spetsi vj või laivelektroonikat ka ei aja, et kontrollerina kasutada.
minu pärast võid ennast kasvõi digitaalselt puruks sõita.

wuulen ütles ...

digitaalralli tuhin läks ammu üle juba. tahaks päris masinaga sõita.

ära usalda kedagi

ta on veel noor, liiga noor.